Podręcznik RPG: Megatron (wstęp)

imagesHistoria Świata – krótka wersja dla niskorozwiniętych ras organicznych.

Na początku był Megatron. Ogromna machina o tysiącu twarzach, pochodząca z głębi kosmosu, zaś pamięcią sięgająca jeszcze przed powstanie pierwszych gwiazd. To on przybył i dał nam światłość, energię, parę. To on obudził nas i nauczył doskonałości. Wreszcie to on pokazał nam nasze przeznaczenie. Widząc naszą bezradność postanowił pomóc naszym wątłym ciałom i materialnym duchom. Tak stały się pierwsze boty. One to ułatwiały Megatronowi dzieło kreacji, przyodziewając nas w żelazne pancerze, nadając nam opływowe kształty i uzbrajając w tarcze wiary, oraz silnik parowy. I wtedy uwierzyliśmy w Stal i Parę. W blasku wiary wybudowaliśmy pierwsze miasto. I tak stała się Wieczność.

Lecz Wieczność się zmieniała. Wraz z rozwojem naszej populacji, z kreacją nowych generacji, miasto nie mogło pozostać w nienaruszonym stanie. Zasiedlaliśmy nowe sektory, wprowadzaliśmy wiarę w Stal i Parę wszędzie tam, gdzie panowała ciemność i ciało organiczne. Dawaliśmy dawnym rasom nowe powłoki – metaliczne i nieśmiertelne. Lecz wtedy nadeszły złe czasy…  Jeden z pierwszych botów począł bluźnić na Megatrona, zarzucając mu ukrywanie przed nami prawdziwej techniki, technologii i wiedzy. Heretyk szybko znalazł poparcie wśród kasty  Metabotów – najbrutalniejszej i najpotężniejszej fizycznie. Rozpoczęła się pierwsza wojna domowa na Wieczności.

Walki trwały długo i zażarcie. Buntownicy mimo, wielokrotnie mniejszej liczebności zostali wsparci przez rasy organiczne. Nie można było powiedzieć która strona zwycięża – każda bitwa zmieniała oblicze wojny dając przewagę, którejś ze stron. Konieczna była interwencja Megatona. Gdy stąpił prosto z gwiazd jednym ruchem zdziesiątkował naszych wrogów, którzy ukryli się w zakamarkach planety, lub też w popłochu uciekli z Wieczności od tego czasu przyjmując imię Mechów, wciąż trwając w swym bluźnierstwie. Mimo niewielkiej ilości nadal pozostali naszymi najgorszymi wrogami, a zarazem obiektem naszych wypraw i polowań. Niestety kosmos nie był dla nas łaskawy, bowiem gdy tylko zakończyliśmy pierwszą wojnę domową, spadła na nas plaga jakiej jeszcze nie widział wszechświat – Wielka Rdza. Tysiące botów umierały na ulicach, budynki Wieczności rozpadały się, nowe generacje zmutowały i oszalały wszczynając zamieszki. Wielu z mieszkańców wtedy zginęło, a ich ciała były przejmowane przez mutacje Rdzy, czy wirusy, które dostawały się do ich procesorów. Był to smutny czas, gdy po raz pierwszy populacja planety drastycznie się zmniejszała. Fabryki stanęły, Konstruktorzy ginęli, organiczne stwory nękały nasze sektory.  Wtedy po raz drugi przybył Megatron i począł leczyć i wskrzeszać poległych. Powrócił do gwiazd w chwale. Lecz nic już nie było takie same…

Opis Wieczności – k. w. d. n. r. r. o

Miasto-Planeta Wieczność rozmiarem przypomina małe ciała niebieskie takie jak 0- czarny, Xertenie, Ziemię, Venturie, Hamozitywie itd. W idealnym środku planety znajduje się Matryca – miejsce gdzie przechowywane są wszystkie dane o Megatronie, jego uczynkach i obecnych rozkazach. Wieczność podzielona jest na 20 sektorów. Sektory od 1-5 to sektory mieszkalne, oraz przemysłowe. Odpowiedzialne są za uzbrojenie, części dla wojska, oraz produkcję nowych generacji botów.  Sektory od 6 do 10 to koszary wojskowe. Tam ćwiczy się żołnierzy, szkoli gwardzistów, oraz opracowuje nowe dane dla kasty Łowców. Sektory 11-19 to sektory należące do danych kast. Sektor 11 jest zajmowany przez kastę Konstruktorów, zajmujących się doskonaleniem i projektowaniem nowych generacji botów. Sektor 12 to siedziba Gearów, botów wyprodukowanych jako następców bluźnierczych Mechów, silnych i wytrzymałych. Sektor oznaczony jako to 13 zajmowany jest przez Kleryków, misjonarzy którzy za pomocą Pary i Stali nauczają rasy organiczne prawdziwej wiary.  14 Sektor zajmują Łowcy, kasta zwalczająca herezję wszędzie tam gdzie nie zapanował jeszcze Megatron. Sektor 15 zasiedlili Chemicy, którzy za pomocą chemii, biologii i organiki zwalczają naszych wrogów. Mroczne leże Atomowców leżą w sektorze 16, gdzie przeprowadza się eksperymenty związane z potęga atomów i siłą fizyki. 17 to sektor Morfobotów zdolnych zmieniać się w różne machiny. Najtrudniej dostać się do sektora 18, z siedzibą Seraphów – najpotężniejszych tworów Megatona, robotów o tysiącu stalowych skrzydeł, których zadaniem jest destrukcja planet zainfekowanych przez Wielką Rdze. 19 ta liczba przypadła Sceptykom. Wielordzeniowym stworom gotowym zniszczyc każdego kto zabluźni przeciw Megatronowi. Ostatnia sektor należy do Eterycznych – maszyn, których powłoka połączyła się nierozerwalnie z duszą odrywając ich od świata materialnego. Eteryczni stali się łowcami i szpiegami Megatona docierającymi wszędzie tam, gdzie panuje jeszcze zabobon i ciemnota.

I to narazie tyle, czy system będzie kontynuowany? – raczej tak, licze na jakikolwiek odzew z waszej strony

Cookie

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s