Jade wraca! Beyond Good & Evil 2 wraca!

jade

Oh tak tak, nic nie zapowiadało, że ten dzień zacznie się tak dobrze (a już na pewno nie ból głowy „po wczorajszym”) mimo to, po porannym odpaleniu serwisów newsowych oniemiałem – drugi trailer Beyond Good & Evil 2 śmiga już po sieci! Długo wyczekiwany sequel jednej z najlepszych gier w jakie przyszło mi grać nabiera coraz konkretniejszych kształtów. Ponad 5 lat trzeba było czekać by znów ujrzeć Jade w akcji…
[Wspomniane video w rozwinięciu]:

Co prawda ciężko uwierzyć w to by ta prezentacja była gameplayem z faktycznego tytułu (reżyseria jest zbyt doskonała), ale jak najbardziej może to być przykładowa scenka postawiona na silniku gry. Zresztą, dla mnie to nawet się nie liczy, liczy się, że prace nad BGE2 idą cały czas pełną parą. Na samą myśl o kolejnych przygodach ukochanej Jade jestem niezdrowo podniecony. Moc current-genów przełoży się na stworzenie jeszcze ciekawszego świata, pełnego ślicznych widoków i charakterystycznych miejscówek. Skoro w 2003 roku Michael Ancel dał radę zrobić mega charakterystyczne cudeńko to co dopiero teraz?

Najważniejszym elementem trailera dla mnie jest miasto, oświetlenie i ten „europejski” klimat – inspiracja Stambułem i Wenecją wkroczyły na wyższy poziom. Oby na E3 pokazano coś więcej. Jest cudnie i nikt mi nie wmówi, że nie.

cascad

8 uwag do wpisu “Jade wraca! Beyond Good & Evil 2 wraca!

  1. Jak napisałem na forum, jest szansa, że pochodzi to z gameplayu, bo kamera bardziej reaguje na ruchy (czyt. wystuakanie komendy na padzie) niż je przeczuwa. Choć byłoby to zbyt męczące w czasie gry, więc pewnie jest to QTE, jeśli nie render.

  2. To jak Mirrors Edge, albo Assasins Creed wygląda- gdzie ta baśniowa otoczka? Boje się, że nie będzie już klimatu BG& E

  3. @uthelrot

    Ty się nie bój. Podobna sytuacja była z miastem w pierwszej części, a tu ideę tylko rozwinięto. Na zielono-niebieskie dziwactwa też się w grze miejsce znajdzie.

  4. Według mnie to „tylko” reklamówka designu graficznego gry (możliwe, że całość będzie śmigać na technologii wspierającej najnowszego Assassin’s Creeda), mająca narobić nam wszystkim ślinotoku… no i jej się udało. 🙂 Cieszę się, że w końcu wypuścili coś więcej – poprzedni filmik był jak – „Super – a jednak będzie!”, teraz pozostaje już budowanie napięcia i dawkowanie informacji. Osobiście wierzę, że twórcy nie zawiodą. 😉

Skomentuj

