God of War – Wideorecenzja

gow

Zmiany, zmiany… no właśnie – zmiany. Były mi potrzebne by odpocząć nieco od standardowego klepania w klawiaturę w Wordzie… Efekt możecie ujrzeć w rozwinięciu – wideorecka pierwszego Boga Wojny, wygłoszona przez moje osobiste struny głosowe. Zapewne wielu z was zna już ten tytuł, nie przeszkodzi to chyba jednak w zapoznaniu się z recenzją. Dobra, nie przedłużam już tego obrzydliwie jałowego wstępu, enjoy!

I jak, podobało się? Zachęcam do dyskusji, ewentualnie – konstruktywnej krytyki, która jak wiadomo, jest na wagę złota.

boromi

8 uwag do wpisu “God of War – Wideorecenzja

  1. Bardzo dobra videorecenzja, przyznam że grałam tylko w Chain of Olympus na PSP, ale po obejrzeniu przygotowanej przez Ciebie recenzji zagrałabym także w 1 i 2 część GoW. No ale teraz tym bardziej czekam na trzecią część;] Ocena 9- wydaje mi się odpowiednia, bo jednak nie można cały czas tylko siekać wrogów, a zagadki zapewne są tak łatwe jak te w Chain of Olympus;)

  2. Argh, nie „Krejtosa”, to jest greckie imię, więc wymawia się tak, jak się pisze 😛

    Ogólnie pomysł genialny, tym bardziej, że sami mamy zamiar coś takiego robić XD Gratulacje za bycie szybszymi 😉

    Akcję sam nagrywałeś, czy składałeś ze znalezionych w necie filmików?

  3. Heh, taka naleciałość wyniesiona z gry, nie chciałem już „zgreczać”. 😉
    Gameplay w całości mojej roboty, dość czasochłonną metodą: DVD z HDD -> PC -> konwersja plików. Ale efekt jakościowo mnie zadowala.

    … i nie martw się Shini, na pewno wymyśliłeś to pierwszy. XP

    • Tak, wiem, że na pewno pierwszy w internecie na to wpadłem XD

      Ta męczarnia jest jednym z powodów dlaczego się jeszcze za to nie zabrałem. Choć w moim przypadku chyba nie obejdzie się bez zabawy z jakimś starym video, bo raczej nie będzie mi się chciało dvd playera z twardzielem kupować ;D

  4. moim zdaniem najlepsza cześć i gra na PS2. Tylko dlaczego jedynka była nawalanką z elementami przygodowymi, a dwójka to już to przygotówka z elementami zręcznościówki, jestem ciekaw co dadzą w 3 😉

Skomentuj

