Golden Sun: The Lost Age – Wideorecenzja

gss

Uff! Końcówka roku szkolnego przyniosła znaczne ożywienie w progach PG, toteż także i mi udzielił się twórczy nastrój. Choć powoli zaczyna cignąć mnie do klasycznej formy wypowiedzi, zdecydowałem się raz jeszcze pobawić w wideorecenzenta, tym razem biorąc pod lupę jRPG-a. Z jakim skutkiem? Przekonajcie się. ^^


Ta wideorecka to także drobny eksperyment, celowo zdecydowałem się na inny sposób mówienia, by co poniektórych nie narażać na monotonię w ‚tfurczej’ krytyce (hm, no bo jeśli nie wodzirej z imprezy disco-polo, to kto…?), która – w formie konstruktywnej jest rzecz jasna bardzo mile widziana. Ogólnie, chyba nie potrafię o tej serii pisać z jakimkolwiek jajem. Mam świadomość, że od technicznej strony a/v, ta recka jest słabsza od poprzedniej, ale to niestety w lwiej części ma swoje źródła w przyczynach obiektywnych… Poza tym jednak – może mimo wszystko się podobało…? ;]

boromi

3 uwagi do wpisu “Golden Sun: The Lost Age – Wideorecenzja

  1. Sugeruję tylko czytać „jRPG” jako „dżej-Ar-Pi-Dżi”. Poza tym wszystko super, może pomysł na zagranie w to podsunę siostrze?

Skomentuj

