Chobot gra na okarynie czasu!!

chobo

Wiem, wiem – na świecie dzieje się tyle ciekawych rzeczy a ja przeżywam IGN daily Fixa, no ale co mogę na to poradzić? Króciutkie filmiki informacyjne tworzone przez IGN dzięki udziałowi Jessici Chobot zyskują naprawdę wiele i potrafią zaskoczyć ciekawymi wyznaniami żywiołowej prezenterki… ale, że zobaczę ją grającą na okarynie czasu to się nie spodziewałem.

Zlukajcie końcóweczkę tego odcinka:

Padłem, kląkłem, wyplułem kawę na monitor. Jestem Pwned.

cascad

3 uwagi do wpisu “Chobot gra na okarynie czasu!!

Skomentuj

