PS3 ma problemy z Ninja Gaiden Sigma 2 ale to nic

momiji-ninja-gaiden-sigma-2-character-artwork

Wielkie halo dotyczące polityki Tecmo względem „ekskluzywności” Ninja Gaiden na danych platformach (czyt. najpierw wmawiają ludziom, ze robią exa, potem dodają w nazwie „sigma” i wydają na inną platformę) jest lekko męczące. Okazuje się jednak, że wypolerowana wersja gry na PlayStation 3 ma kilka poważnych problemów z.. ilością obiektów na ekranie.

52814__448x_ninja-gaiden-sigma-2-ps3-vs-xbox-360-3

52815__448x_ninja-gaiden-sigma-2-ps3-vs-xbox-360-4

52816__448x_ninja-gaiden-sigma-2-ps3-vs-xbox-360-1

52817__448x_ninja-gaiden-sigma-2-ps3-vs-xbox-360-2

52818__448x_ninja-gaiden-sigma-2-ps3-vs-xbox-360-5

52819__448x_ninja-gaiden-sigma-2-ps3-vs-xbox-360-6

Czytałem nawet o tym dlaczego tak jest, i zrozumiałem tyle, ze chodzi o to, ze X360 ma superszybki eDRAM, fajnie nie? Sam nie wiem, w jednej wersji macie ostrzejsza grafikę w drugiej więcej trójwymiarowych elementów.

To jednak oficjalna wersja. Proszę państwa, oto na co tak naprawdę poszła moc PlayStation 3, na machanie cycami:

49455__468x_ninja-gaiden-sigma-2-rachel-oppai

No i po co komu więcej ramu? Ważne, że skaczą.

Na dodatek w grze umieszczono Momiji. Ach Momiji. Wiem, że ją kochacie, nerdki wy moje 😉

01d

13

51332__468x_ninja-gaiden-sigma-2-sexy-ayana-ninja-action

52813__468x_sexy-ninja-gaiden-kunoichi

958890_20090323_790screen008

momiji

ninja-gaiden-sigma-2_momiji_nosologeeks

Ech… gdyby tylko była prawdziwa i potrafiła lepić pierogi…
cascad

Reklamy

4 uwagi do wpisu “PS3 ma problemy z Ninja Gaiden Sigma 2 ale to nic

  1. Grałeś w ogóle w NGII i NGS2?

    Ten wpis to kupa bzdur. Digital Foundry, z którego wszyscy teraz czerpią te porównania i info, wyraźnie zaznacza, że Sigma 2 wygląd dużo lepiej od NGII na XO, a te różnice w ilości modeli 3D są absolutnie nieważne, zwłaszcza że na XO gra chodzi przez ten eDRAMowy spamming jak kupa.

    To nie PS3 ma problemy z NG, tylko NG ma problemy samo ze sobą. TN ssie pauę od dłuższego już czasu, szczególnie w kwestii technikaliów, ale to głęboki jak morze temat, ponieważ historia tego zespołu developerskiego jest bardzo, ale to bardzo zawiła.

  2. Aj caramba, ale oburzenie XD I bardzo fajnie, że graficznie Sigma wygląda lepiej na PS3, nic dziwnego, w końcu mieli kilka dobrych miesięcy na wypolerowanie gry. A że trochę pousuwali? Nie każde studio nazywa się Naughty Dog.

    Agreed, ach, Momiji 🙂

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s