Prince of Persia the movie – mamy trailer

Prince of Persia

Tak naprawdę to nie mam tu za dużo do dodania, filmowa adaptacja jednej z moich ulubionych growych marek zbliża się do kin. Oto premierowy trailer Prince of Persia proszę państwa:

Podoba mi się. Widać że będzie popcornowo, ale nie wymagałem nigdy od tej licencji poważnej fabuły. Będzie to typowa awanturniczo-lekka przygoda w stylu Piratów z Karaibów i bardzo fajnie – byle bym miał co oglądać (oj a będzie, bo ta księżniczka jest bez dwóch zdań śliczna) i nie chwytał się co chwilę za głowę przez to jakie to dzieło ma głupi scenariusz.

Mogło być co prawda lepiej, gdyż książę wygląda zbyt amerykańsko (Jake Gyllenhaal nawet tak wystylizowany wygląda jak jarhead), skoki na trailerze były lekko sztuczne i wątek romantyczny jest aż nadto przewidywalny – ale i tak, będzie pop, będzie si. Przymrużę oczy, zanurzę się w popcornie, trochę znieczulę i zapewne wyjdę z kina zadowolony… w maju.

cascad

6 uwag do wpisu “Prince of Persia the movie – mamy trailer

  1. A ja się zdziwiłem, że jest aż tak dobrze. Spodziewałem się raczej średniackiego trailera średniackiego filmu, a tu dostałem całkiem fajnie wykonaną baśń. Czekam.

Skomentuj

