15 lat PSXa… jak ja kocham ten sprzęcior

Wczoraj PlayStation obchodziło 15ste urodziny. 3 grudnia 1994 roku w Japonii zaczęła się rewolucja trwająca do dzisiaj. Osobiście już pewnie nigdy nie będę czuł takiego uczucia do konsoli jak właśnie do szaraczka (choć pewnie wiek, w którym go miałem zrobił swoje 😉 ) – salwa honorowa należy się dziecku Sony jak nic!

Jak wielki jest wpływ tamtych wydarzeń na obecny świat, ciężko nawet ogarnąć. Kultowość tamtych tytułów jest niepodważalna, 32 bity wystarczyły bym przed telewizorem czuł radość, smutek, ciekawość, satysfakcję, fascynację i całą gamę innych uczuć. PlayStation to platforma-matka Silent Hilla, Metal Gear Solid, Tekkena, Chrono Crossa, Gran Turismo, Oddworlda, Soul Reavera, Tony Hawk Skateboarding, Wipeouta, Crasha Bandicoota… niepowtarzalna maszyna. SALUT!

….

cascad

6 uwag do wpisu “15 lat PSXa… jak ja kocham ten sprzęcior

  1. Dla mnie to konsola życia ; ) co prawda nigdy nie mialem, bo najpierw dłuuuuugie godziny spędzałem u kumpla ktory mial, pozniej emulowalem a teraz uzywam PSP do gier z PSXowych, ale moze w koncu się dorobię. Chocby po to, zeby pograć w THPS1 na oryginalnym sprzecie. Uwielbiam ten sprzęt 😉

  2. Dla mnie sprzęt życia to Amiga… ale z Playstation jest na drugim miejscu, jestem z nią od samego początku, od 3 generacji i nigdy mnie nie zawiodła dlatego szczere sto lat z mojej strony.

  3. Kolego cookiecrusher PSX to jest chyba z 4 albo 5 generacja konsol. Mam nadzieję, że to miałeś na myśli. Dodam jeszcze, że mam. ps3, x360,wii a i tak jak przyjdzie stary kumpel to odpalamy poczciwego szaraka i tekkena 3, aż się łezka w oku kręci…

  4. Teraz to nie wiem o co Tobie chodzi, ja tylko prostowałem kolegę wyżej 😉 PlayStation to oczywiście 5 generacja konsol.

Dodaj komentarz