Słodko-gorzki nowy Film

Kupiłem nowy Film (w sensie miesięcznik, numer grudniowy), wydałem całe 9.90 ponieważ dołączono do niego film, który bez wątpienia warto mieć na swej półce – Kruk. I wszystko byłoby fajnie gdyby nie niesmak jaki mnie ogarnął patrząc na kruczą ‘okładkę, widoczną na powyższym zdjęciu.

Serio, czy opłaci im się dalsze żerowanie na tragedii Brandona? Czy trzeba było walnąć na tak stylistycznie spójnym i klimatycznym dziele, żółty, krzyczący, pseudo-super napis ZGINĄŁ NA PLANIE?

Naprawdę zrobiło mi się źle, niby poważny miesięcznik, który powszechnie zalicza się do dobrego kawałka dziennikarstwa (tzn. zależy za panowania którego naczelnego, bo lubią się zmieniać) a chwyta się tego typu zagrywek… tym bardziej, że to wręcz opluwa dorobek Jamesa O’Barra. Ale oczywiście nikt o tym nie pomyślał, i nikomu poza mną i garstką innych zapaleńców z Polski nie zechce się oburzyć na ten widok. Co z tego, że człowiek stracił życie i zapewne każdy zainteresowany o tym wie (bo Brandon, jako syn Bruce’a Lee nigdy anonimową postacią nie był), co z tego, należało to przecież jakąś padaczką czcionką podkreślić…

Bo ważne, że nakład zejdzie, nie?

cascad

3 uwagi do wpisu “Słodko-gorzki nowy Film

  1. Kiedyś kupiłem Film i od razu rzuciło mi się na myśl, że jest dla mas, a nie dla zapaleńców kina, więc powyższy ruch marketingowy mnie nie dziwi. Nie ma dzisiaj prasy dla hardkorowców, oj nie 😦

  2. uh, w życiu, w kraju w którym najpopularniejsze portale to pudelek i jego ripp-offy, a bezuzasadniona plotka jest podstawą życia wielu mieli by ukarać za takie coś? NO FUCKIN WAY

Skomentuj

