Działo się – szybki przegląd newsów #10

Powrót, powrót, powrót z newsami. Kilka ciekawych się nawet da wyłapać z ostatniego tygodnia. Gracie już w bete Reach? Czekacie na Alana? Wypatrujecie pierwszych recek Red Dead Redemption? Fajnie, ale tu tego nie znajdziecie.

endżoy:

Lost Planet 2 się kupy nie trzyma

Bardzo oczekiwany sequel jednej z ciekawszych strzelanin tej generacji miał zaoferować świetny co-op dla czterech graczy, bonusowe postaci i grafikę mniam-mniam. I zaoferował. A reszta gry leży. Przynajmniej tak twierdzą recenzenci z całego globu, ci którzy już mieli okazję pograć (btw gra w Polsce startuje z ceną 159 zł). Nawet IGN dał notę 5.5 a że to najpopularniejszy portal dla graczy, to i podlinkuje jego recenzję: link.

…..

Tom Clancy’s H.A.W.X 2 nadlatuje

Ubi będzie kontynuować swe samolociki z 09! Bardzo fajna wiadomość, osobiście gram właśnie w jedynkę i stwierdzam, że gra jest naprawdę spoko i należy jej się sequel rozwijający potencjał drzemiący w śmiganiu nad Tokio by spuszczać bomby na stateczki.

[źródło]

…..

Decha zamiast spalin

Craig Sullivan, creative director Criterion games na twitterze puścił twitta (czystość językowa ftw!) o tym, że snieżny sen powraca. Snieżny sen? Criterion? Electronic Arts? Tak, tak, na E3 powinniśmy zobaczyć SSX4 tworzone przez gości od Burnouta!

[źródło]

…..

Nowe Dreamcasty na Amazonie!

Szukacie świetnej starej konsoli? Nieużywanej? To zajrzyjcie na amazon, gdzie każdy Polak, który ogarnia przelewy na zagraniczne konta i romanse z kombinowaniem z cłem i wysyłką, do naszego kaczogrodu, może sobie sprawić ślicznego makarona.

[źródło]

…..

Nintendo walczy z Apple

Nowym wrogiem Ninny nie jest Sony czy Microsoft – zdecydowali się na potyczkę z Apple, i w tej kompanii widzą największego przeciwnika. Satoru Iwata uznał, że walka z obecnymi producentami dużych konsol jest już wygrana, najpoważniejszym rywalem są zatem producenci jabłkowych telefonów. W sumie takie starcie między dwoma firmami dymającymi swych klientów samą marką, za którą każą sobie płacić horrendalne sumy, może być ciekawe.

[źródło]

…..

Silent Hill 2 się kręci

Producent Resident Evil: Afterlife, Don Carmody potwierdził, że późną wiosną (w Toronto) wystartuje kręcenie Silent Hill 2. wiadomość to najlepsza, bo i film nie ma sobie równych w kategorii udanych egranizacji. Więcej mgły, piramidogłowego i kabalistycznych znaków = będzie git. Na konkretne szczegóły trzeba jeszcze trochę poczekać.

[źródło]

…..

Na dziś styka, uczcie się!

cascad

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s