Launch trailer Prince of Persia: Forgotten Sands to marność (analiza)

Wiecie co… napiszę coś jeszcze o trailerach, konkretnie to o jednym. Launch trailer Prince of Persia: Forgotten Sands wywarł na mnie takie wrażenie, że strach. Nie mam pojęcia jak Ubi to zrobiło, ale dawno takiej kaszany w branży nie widziałem. Jakbyśmy się cofnęli o 15 lat to może gdzieś wykopiemy zapowiedzi pełne słów „destiny”, „ages”, „stronger”, „one man”, „chosen one” czy jeszcze raz „destiny”… i się usmiejemy. Nie zwiastowały one w swej śmiesznej patetyczności nic wzniosłego. Jakim cudem w obecnych czasach można taką paplaninę mówioną pseudo silnym głosem sprzedawać ludziom? Zobaczcie:

A więc tak, by zwiększyć jeszcze bardziej poziom zgorszenia umysłowego (to już nawet „cofanie w tył” nie jest) rozpisałem to na polski, beczka śmiechu, beczka:

Przez wieki (AGES!) byłem tu uwięziony przeliczając godziny niczym ziarnka piasku czasu (SANDS OF TIME!)

Czekałem cierpliwie, a teraz przeznaczenie (DESTINY!) mnie wyzwoliło (SET ME FREE!)

Jestem silniejszy (STRONGER!) niż burza piaskowa (SANDSTORM!)

Bardziej potężny (POWERFULL!) niż jesteś w stanie to sobie wyobrazić

Jeden człowiek (ONE MAN!) może mnie powstrzymać

Jestem wybrańcem (I AM THE CHOSEN ONE!)

Wysłanym (SEND) by cię powstrzymać (STOP YOU!)

Złożyłem przysięgę, by bronić królestwa mego brata

Uwolnię (UNLEASHED!) moją moc (MY POWER!)

Kontroluję piaski czasu (SANDS OF TIME)

To jest moje przeznaczenie (THIS IS MY DESTINY)

By uratować (TO SAVE!) to królestwo (THIS KINGDOM!)

By uratować ten świat (WORLD!)

Ja Jestem Księciem Persji (I AM THE PRINCE OF PERSIA)

…..

I ten pseudo lektorus na końcu -.- takiej ilości kiczu dawno nie trawiłem.

Aż przypominają mi się zapowiedzi filmowe Pablo Francisco:

Gość jest mistrzem, ale robi to dla jaj… czekam, aż się weźmie za sparodiowanie trailerów do gier. Jeden idealny cel już ma.

A kiedyś Kanadyjczycy potrafili wykazać się wyczuciem…

Ech, oby tylko Forgotten Sands nie były tak ciulową grą dla otępiałych jak jej prezentacja i zaprezentowały coś więcej niż powtórkę z poprzedniej generacji. Szkoda by było, nawet jeśli design leży i kwiczy (ten boss pozował do okładki Diablo i zbiegł ściekami z Blizzarda czy jak?)…

cascad

Skomentuj

