Granat Pokoju znów w powietrzu

Pamiętacie czy już zapomnieliście?

025-that-70s-show-theredlist

Cześć

Peace Grenade powstało równo sześć lat temu, w lutym 2008, i było kolejnym amatorskim blogiem o grach, filmach, komiksach i książkach. Ostatni wpis pojawił się w maju 2011 – nie był to jednak wpis pożegnalny gdyż wiedziałem, że kiedyś tu wrócę, no i wróciłem. Przyznacie, że nie jest to skomplikowana historia…

Przez ten czas miałem okazję pisać o grach w kilku miejscach, trafiając w końcu na gamedot.pl, czyli portal, który już niebawem naprawdę zacznie was zaskakiwać (nic więcej nie mogę zdradzić). To tam idzie cały mój power, PG odświeżam jednak dla higieny umysłu – by móc czasem odpocząć od zawodowego pisania. Będę tu teraz wspominał o wszystkim co tylko przyjdzie mi do głowy w formie niezbyt długich felietonów. Od czasu do czasu, jak najdzie potrzeba.

Oczywiście robię to dla funu, bo na tym to zawsze polegało.

PS Wydarzenie to należy uczcić odsłuchaniem Guile Theme.

Dodaj komentarz